Abraham Hicks – Co nás učí děti s autismem?

Líbí se vám překlady a moje tvorba? Můžete mě ZDE podpořit. Jakýkoliv příspěvek oceňuji. Děkuji

Přepis:

Host: Jako někdo, kdo chce pomáhat… Moc se mi líbilo, co jste včera říkali o utišování. A že utišování člověka po kouskách posouvá do vyšší vibrace, což ho může podpořit.

Abraham: To je konec konců jediné utišování, že?

Host: Ano. Jako pomocnice nebo terapeutka mám vždy dilema… Protože s různých důvodů chci,  aby se děti zlepšily. Některé důvody jsou sobecké a egoistické, a některé chtějí to nejlepší pro tyto děti a jejich rodiny.

Abraham: Můžete definovat “lepší”?

Host: Utišené. Lepší životní zkušenost. Ne nezbytně více přizpůsobování se. Snažší život pro děti a rodiny. Šťastnější život.

Abraham: Snažší život by byl více přizpůsobivý. S menším nesouhlasem. Proto se vás ptáme, abyste to definovala. Co je lepší?

Host: Lepší považuji za to, když děti a jejich rodiče sobě navzájem lépe rozumí a lépe spolu vychází. Komunikují ne nezbytně slovy, ale…

Abraham: Vyberme si tu nějaké vibrace. Lepší. Takže chceme dosáhnout vibrace, které vyvolávají lepší pocit. Víme, že lepší je soulad, že lepší je absence odporu, že lepší je po proudu, že lepší jsou otevřená potrubí, že lepší je volně plynoucí, že lepší je umožňování. Vžijte se do situace, kdy se díváte na někoho, kdo je u vás na poradenství. Rodiče a dítě.

kids-murals

Uveďme si příklad dítěte, které má autismus. Na straně rodiče tedy není moc uspokojení z hlediska komunikace. Uvidíme, jestli nalezneme padnoucí vibraci. Rodič se dívá na dítě s autismem a cítí se… odrazený. Jaká je to vibrace? Teď se rodič dívá na stejné dítě a cítí ocenění.

Abraham: Jaká je to vibrace?

Host: Vysoká.

Abraham: Muselo se to dítě změnit?

Host: Ne.

Abraham: To je to, co to dítě s autismem jim pomáhá pochopit. To dítě přišlo říct: “Přišel jsem vás naučit bezpodmínečnou lásku, protože dokud ji nenajdete, nebudete nikdy svobodní. A pokud po mně budete chtít se nějak přizpůsobit, abyste mě mohli více schválit, nebo aby mě ostatní odsuzovali méně, pak jsme si nevybrali nejvyšší vibraci. Vybrali jsme přizpůsobení se.”

1656072

Host: To vážně chápu. Proto dělám poradkyni rodičům. Pomáhat rodičům najít ocenění svého dítěte, aby si s ním více rozumněli, neznamená, že to dítě se změnilo, ale skoro vždy se to dítě změní.

Abraham: Když jste řekla: “Někdy se zlepší… Někdy se zlepší…” Nemyslela jste tím, že se někdy jen lépe cítí, ale že se někdy změní jejich chování. A to je ta část, kterou vám chceme pomoct urovnat, abyste s tím pak mohla pomoct rodičům. Že “lepší” není o změně v chování. Zjistíte, že jak to ti rodiče pochopí, to je ten chybějící kousek. To je nalezený kousek, který chcete identifikovat. To je ten nalezený kousek. Jakmile to tohle dítě ze širší perspektivy spatří, že jeho současný stav je naprosto přijímán, tak pak už nebude muset tu odlišnost nadále udržovat. “Moje práce zde je u konce. Teď už můžu být normální.”

Čtěte také:  Abraham Hicks - Jak čtení ovlivňuje náš soulad?

Překlad: David Dajw Formánek

 

Líbil se vám článek a video? Přispěním libovolné částky níže podpoříte tvorbu překladů i chod stránek. Oceňuji vaše dary.

Přispějte

Vyberte způsob daru
Kontaktní údaje

Please enter offline donation instructions in this form's settings.

Dar celkem: 100.00Kč

Čtěte také

Přichází první myšlenka nebo pocit?

Abraham v tomto videu popisuje vztah mezi našimi myšlenkami a myšlenkami našeho Zdroje.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *